Pozor: nie sme schopní ručne preložiť celý obsah platformy, pretože platforma rastie veľmi rýchlo. Obsah sa zapíše do angličtiny a automaticky sa preloží. Ospravedlňujeme sa, ak existujú chyby v texte, ktoré sú spôsobené automatickým prekladom. Pretože sa snažíme pomôcť rastúcej medzinárodnej komunite užívateľov Oziway, myslíme si, že je dôležitejšie dodať obsah v mnohých jazykoch pre mnoho ľudí, aspoň spôsobom, ktorý je väčšinou správne (aj keď má chyby), ako vynechať veľa ľudí. Pokúsime sa opraviť najviditeľnejšie chyby prekladu.

FAQ - Frequently Asked Questions

On this page you will find the most commonly asked questions, and their answers

Customers

How to pay for an order

If you are a Customer and you made a purchase, you will need to pay for it directly to the Seller. If the product requires shipment, wait for the Seller to inform you about the Transport price. Login to your Dashboard and go to Messages where you will receive a message from the Seller. The Messages application has translation functionality so even if the Seller speaks a different language, you can communicate. The Seller will send you information about payments. You can pay using the Oziway Wallet, or any other method that the Seller prefers. Paying with the Oziway Wallet is safer, because the Seller will need to withdraw the money that is in their Oziway Wallet, and so you have time to send a complaint if the Product is not delivered. If you want to pay with Oziway Wallet, you need to top it up first. To do so, login and go to the Wallet application, and use the DEPOSIT button . You will be redirected to the chosen payment method gateway (website)

 

FAQ-často kladené otázky

Na tejto stránke nájdete najčastejšie kladené otázky a ich odpovede

Zákazníci

Ako platiť za objednávku

Ak ste zákazník a ste vykonali nákup, budete za to musieť zaplatiť priamo predávajúcemu. Ak výrobok vyžaduje zásielku, počkajte, kým vás predávajúci bude informovať o cene prepravy. Prihláste sa na tabuľu a prejdite do časti Správy, kde dostanete správu od predávajúceho. Aplikácia Správy má prekladateľské funkcie, takže aj keď predávajúci hovorí iným jazykom, môžete komunikovať. Predávajúci vám pošle informácie o platbách. Môžete platiť pomocou Oziway Peňaženka, alebo akýkoľvek iný spôsob, ktorý predávajúci preferuje. Platba s Oziway Peňaženka je bezpečnejšie, pretože predávajúci bude musieť stiahnuť peniaze, ktoré je v ich Oziway Peňaženka, a tak budete mať čas poslať sťažnosť, ak produkt nie je dodaný. Ak chcete platiť pomocou oziway peňaženky, musíte ju najprv doplatok. Ak to chcete urobiť, prihláste sa a prejdite do aplikácie Peňaženka a použite tlačidlo DEPOSIT . Budete presmerovaní na zvolenú bránu (webovú stránku)

 

Zobraziť pôvodný text preložené automaticky

Who delivers the products to you

The Seller delivers the items to you. The contact details to the Seller are on the item card [Seller Details], you can also write to the Seller using the Messages application which has a built in translation functionality, this will make things easier even is the Seller speaks a different language

 

Why can I not pay for items online immediately after the purchase

Only some items (like Digital products) are available with the immediate online payment option. For the rest of the items, You need to pay the Seller with the Oziway Wallet application, or by Wechat, PayPal, Bank transfer, Cash, or other methods that are preferred by the Seller. Negotiate with the Seller how to pay

 

How much does it cost to make a payment in the Oziway system?

Just like with Withdrawals (payouts), we also need to cover the costs of Deposits (Payins, Payments to us, you making a payment to the Oziway system). For this, we need to charge an administration fee of 5% of the amount being paid.
The paid amount will be increased by the administration fee. We need this fee to pay for costs of payment gateways or banks that charge us this fee

example:

column #1: Amount you want to pay to the Seller

column #2: Administration fee

column #3: Amount that you will actually pay

#1#2#3
100 USD5 USD105 USD

 

Is Oziway a safe marketplace

As with all internet ecommerce marketplaces, you should take precaution who you send money to. Try to deal with Sellers who have the best reputation
To increase the chance of positive Customer experience, we have introduced 3 tools to help the Customers
1) the Customer Protection Programme, where we release the funds to the Seller after we know, that you received your item 2) the Verified Seller Programme where a Seller will have the Verified Seller icon, after he sends us all formal documents and photos of the factory or office, to prove that they are running a legitimate business 3) the Promoters promote those Sellers which they know are safe (they have promoted these Sellers before and have received commissions). This is unique in Oziway. See on Oziway which Promoters promote which Products

 

What is the Customer Protection Programme

You can buy any product or service listed with Oziway, and pay directly to the Seller using a Bank transfer or other means. However, if you would like to pay using the Oziway Wallet for these products, you can do so, and in such cases, we will release the money to the Seller after we are sure that You received the Product. Even though the items will be delivered by the Seller of the product, we will need to know from you when You receive the item. If you do not tell us about the status of the delivery, we will assume that you received it after 7 days of estimated delivery time. Tell us if there is a problem with the delivery.
To increase the chance of positive Customer experience, we also advise Sellers to join our Verified Seller programme. For a Seller to be verified, they need to send us all formal documents and photos of the factory, to prove that they are running a legitimate business

 

All users

How to withdraw money from your Oziway Wallet

To withdraw money you have to login to your account on Oziway and then from the Promoter menu, click on the Oziway Wallet application
In the Wallet application, click on Withdraw
Then, enter the amount to withdraw, choose the method of payment (bank account, PayPal, WeChat or Western Union, Revolut), and enter the account details
If you want to withdraw to a bank account, its important the account number is in an IBAN format (with the 2 letter country code in the beginning of the number)
If you are not sure how to fill out the withdrawal form, contact us using the Chat function, or the Messaging module to the Administrator

 

How to withdraw money to a different bank account

If you want to receive a payout to a different email address (in Paypal) or a different mobile number (in WeChat) then the one which is registered with us, then on the Payout Request Form you can enter this data in the comments field. Please note that such payout requests might take longer to be fulfilled, since we have to verify the data

 

How long does it take for Oziway to pay me the money

It depends on how the payment is to be made. With bank transfers, this takes from 3 to 5 days. With PayPal it should take less. With WeChat it also is pretty quick. We need to verify all payments before sending the request to the bank. Please remember that we make payments once per month at the end of the calendar month. Payment requests should be made 7 days before the end of the month, for us to send them in that month

 

Do you take taxes from my withdrawal request

We don’t need any contract with you in order to pay you out. We also do not decrease your payout to pay taxes. If you are an Australian resident then we will need this information from you including your ABN (Australian Business Number) or TFN (Tax File Number). If you are a resident of any other country then we will need to know this. This is all done during your first withdrawal request (we need to verify your tax residency – in which country you pay taxes). This will not last more than several days. You will need to pay taxes in your country and you can use the tax reports on your business dashboard to fill out your own tax forms. We will not help you here

 

How much does it cost to get the withdrawal request paid out

We need to take 5% from the payout, this is the administration fee. We have to pay for the external payment company, like Transferwise.com for example for bank transfers. For Western Union payouts, the cost is 10%. Every time you request a withdrawal and choose a Payment method, you will see the cost of the operation

example:

column #1: Amount you request to withdraw

column #2: Administration fee

column #3: Amount that you will receive

#1#2#3
100 USD5 USD95 USD

 

 

Promoters

How Much Can a Promoter Earn with Oziway

It depends on two things:

- How well you promote your website or the items
- How well you grow your organization

But from our experience, we feel confident that Promoters that follow our steps should earn 50 USD per month or more, just on the small retail transactions. And then there are the large wholesale transactions which are worth a lot more money

In Oziway, you can receive an Active Commission and a Passive Commission. Grow your organization, invite others, and when you hear that someone needs an Item which is available on Oziway, invite them to buy the item from Your Oziway website

By promoting your website and the Items published there, you will earn an Active Commission from the generated sales. By growing your organization (so that others earn an Active Commission), you will earn a Passive Commission

Grow your organization by inviting others to register from your website, and tell your friends in your organization to grow their organizations also. This will be the basis for Passive Commission for you and your friends

The secret of success in Oziway: Grow your Organization by inviting Promoters and Customers

How can I start promoting

To start Promoting, you first have to register in Oziway (its free), and then you need to setup your free website which will feature products and categories chosen by you for promotion on the internet. When someone decides to make a purchase on your website, you don’t need to send or sell anything - the Seller of the purchased product delivers the product and once we receive the commission from the Seller, you receive your part of the commission (a part of that commission is also paid to the recruiter that invited you to the Oziway community
Read more here

 

Does it cost anything to be a promoter on Oziway

Oziway is free for Promoters. Being a part of our Promoter community does not cost you anything. And you don’t have to do anything. You can earn additional money by promoting offers listed on Oziway. If someone buys something from your Oziway website (this product or service is delivered by the Seller and we receive a commission from the Seller), then you receive a large part of that commission. The person that invited you to Oziway will also receive a small part of that commission, just like you will receive a small part of the commission of each Promoter that you invited into Oziway. So keep promoting and keep inviting

 

How to setup my website for Promoting

When you register in Oziway, you first need to setup your account. Fill in your telephone number, email address, marketing messages and choose your product categories, and also choose your country of choice (where you intend to promote the store). Its best to use the same email address that you use in PayPal, or mobile phone that you use in WeChat (China), as these are the accounts that we will be making money transfers to. You receive from us your own “internet website” address full of products within the categories that you have chosen. You can change your profile and choose different categories at any time

All the products within the categories that you have chosen, get automatically added to your store. If you have configured your store to include entire categories of items, if new items are added to those categories, they will appear in your store automatically. If you have chosen specific items to appear in your store, new items will not appear automatically

 

How can I promote items added by a specific Seller

Setting up your personal website to feature a specific sellers products is easy. Read more here

 

Who delivers the products to the customer

The Seller delivers the items - don’t worry, you the Promoter don’t have to send any item to anyone. All you do is promote your Oziway website. It is the Seller that sends the item, collects the money and pays the commission to Oziway so that we can pay you

 

Active Commission

Active Commission is what you earn when your promotion directly results in a transaction being made. You told someone about your Oziway website and that person bought an item. As soon as we receive the commission from the Seller, we pay most of it to you. Your commission is called 1st level commission. A small part of that commission will stay in Oziway and also we will pay the Promoter that invited you to Oziway

 

Passive Commission

Passive Commission is what you earn when you invite a friend to be a Promoter in Oziway, and that friend promotes their own Oziway website or product which results in a transaction being made. The friend told someone about their website and that someone bought the item. As soon as we receive the commission from the Seller, we pay most of the commission to your friend, but you also receive a small part of the commission for growing your organization. Your commission is then called the 2nd level commission and your friends commission is called the 1st level commission. A small part of the commission will stay in Oziway

 

Make Your Organization International

In Oziway there are no boundaries. Even though it makes more sense to Promote the products in your home country to your friends, you can promote and recruit Promoters around the world. And the more promoters are in your organization, the better chance you will have of receiving attractive passive income

 

Promote professionally on Oziway

From time to time, we will have special, high income “premium” projects. Big transactions to promote. We will contact directly those Promoters that have a track record of good organization growth to give them a chance to help in a big transaction

 

How can I create a custom offer for my customer

We have made available a quotation system that you can use to send individual quotations to your customers. This only works for large, wholesaler products. Read more here

 

How you receive your commission

All commissions are calculated from USD and then paid out to your Bank account or PayPal or WeChat, Revolut or even Western Union in your national currency

After a completed transaction that you promoted (or a friend that you invited to Oziway), the commission amount (Active or Passive) is added to your balance in the Oziway Wallet application. To receive your money, you have to make a Withdrawal Request from the Oziway Wallet. Tell us if you want us to pay you to a Bank Account, or Wechat, or PayPal or Revolut account or a Western Union office

 

Do any forms or documents need to be filled out before the payout

We require an online form to be filled out (Tax Verification Form) so that we know where you are from (in which country you pay taxes). This form is available on your Business Dashboard. We pass that information to Oziway Payment Services (as defined in the Agreement) for Payment processing

 

 

Sellers

Does it cost anything to be a seller on Oziway

Adding items to Oziway is free. Being a part of our Seller community does not cost you anything if we don’t sell anything for you. You can list all your products and if you don’t sell anything on Oziway, you will not pay anything. The only payments that you will be obligated to pay, are the commissions that you declare to pay for the sale of each one of your Items. You tell us how much you can pay from the sale that we make for you. You define the percentage levels of commissions when you post the items

 

What is a Verified Seller and how to become verified

A verified seller is a Seller which has been verified by Oziway as being a safe and trustworthy business partner. Being verified means that people will trust you more as a Seller. Once you become a verified seller, you receive the Verified Seller badge on your item page. To become a Verified Seller, we need to know who you are, we will need your company documents and possibly proof that you have an office or a factory
If you want to become a Verified Seller, please contact us by requesting further information from your Business Dashboard. We will send you details of what information you need to provide to us

 

How to make my item available in many countries

To make your item available in many countries, you need to add is as a Global Offer. A global offer is an item which is able to be delivered by You to a Customer anywhere in the world. It is entered on Oziway as a Global Offer and then , after about one hour it becomes available on all Oziway pages, in all different currencies (calculated automatically) and translated automatically into many languages. If the item is a physical product, then it will have to be sent to the Customer in another country, you wil have the option to inform the Customer about the additional cost of shipment

 

How can I receive a payment for my items that are sold with an Online payment

If you had a Digital (Downloadable) Product and the Customer paid for it online, go to the Oziway Wallet application and click the Withdrawal button. Enter your account details and amount that you would like to withdraw, and wait for the payment. Payments are made once per month

 

When adding an item, what does [days needed for verification] mean

It means that you, the Seller, need this many days to finalize the transaction. You need to receive money from the Customer, and deliver the item

 

When adding an item, what does [Approximate Delivery Time] mean

This is how much time you the Seller need to deliver the item to the Customer, the delivery time will be approximate because it depends on where the product is going to be sent. This information is displayed on the item page for the Customers to see

 

When adding an item, do my products need to be verified ?

If you are a Verified Seller, the items are not verified, they become published immediately after you add them. If you are not a Verified Seller, they need to be verified (on the screen) by the Oziway team to make sure that they comply with the Terms and Conditions of our platform

 

When adding an item why does Oziway ask me to enter the price in USD

The USD price needs to be used if the item is available for delivery in many countries, because from that USD price we automatically calculate all the other currencies, using daily updates by xe.com

 

How can I add items which my factory exports

We have added the possibility to publish items available in wholesale quantities. These are added without specific prices, just a price range. You can post a minimum order quantity and a price range, and then when a Customer is interested, you can negotiate the conditions of the transaction using the Oziway Messages system which has a translation function which is helpful when the Seller and Customer speak different languages. Read more here

 

How To Sell Products

If you want to offer a product or service, go to the Oziway page in your country (or the global Oziway.com page) and login to your Business Dashboard. There you will find an option to [Add an Item]. Adding an item is FREE. It does not cost you anything to add the item to our database. All that you need is specify the % commission that you will pay to Oziway after your item is promoted and a Customer pays for it. We need this payment so that we can pay the Promoters. You only pay the % commission once you receive the payment from the Customer and deliver the item to the Customer

Kto vám dodá produkty

Predávajúci vám dodá tovar. Kontaktné údaje predávajúcemu sú na karte tovaru [detaily predávajúceho], môžete tiež napísať predávajúcemu pomocou aplikácie správy, ktorá má vstavaný preklad funkčnosť, bude to robiť veci jednoduchšie aj je predávajúci hovorí iný jazyk

 

Prečo nemôžem platiť za položky on-line bezprostredne po nákupe

Iba niektoré položky (napríklad digitálne produkty) sú k dispozícii s okamžitou možnosťou online platby. Pre zvyšok položiek, musíte zaplatiť predávajúcemu Oziway peňaženka aplikácie, alebo Wech, PayPal, bankový prevod, hotovosť, alebo iné metódy, ktoré sú preferované predávajúcim. Vyjednávať s predávajúcim, ako zaplatiť

 

Koľko stojí uskutočnenie platby v systéme Oziway?

Rovnako ako s výbermi (výplaty), musíme tiež pokryť náklady na vklady (Payins, platby pre nás, budete robiť platbu na systém Oziway). Preto je potrebné účtovať administratívny poplatok vo výške 5% zaplatenej sumy.
Zaplatená suma sa zvýši o administratívny poplatok. Potrebujeme tento poplatok zaplatiť za náklady na platobné brány alebo banky, ktoré účtujú nám tento poplatok

Príklad:

column #1: Suma, ktorú chcete zaplatiť predávajúcemu

column #2: Administratívny poplatok

column #3: Suma, ktorú budete skutočne platiť

#1#2#3
100 USD5 USD105 USD

 

Je Oziway bezpečný trhovisko

Rovnako ako u všetkých internetových eCommerce Marketplaces, mali by ste si vziať preventívne opatrenia, ktoré posielate peniaze. Snažte sa vysporiadať s predajcami, ktorí majú najlepšiu povesť
Pre zvýšenie šance na pozitívne skúsenosti zákazníkov, sme zaviedli 3 nástroje na pomoc zákazníkom
1)Program na ochranu zákazníkov, kde uvoľníte finančné prostriedky predávajúcemu potom, čo vieme, že ste dostali svoj tovar 2)Overený predajca program, kde Predávajúci bude mať overené predávajúceho ikona, potom, čo pošle nám všetky formálne dokumenty a fotografie z továrne alebo kancelárie, aby preukázal, že sú spustené legitímne obchodné 3)Predkladatelia podporovať tých predajcov, ktoré vedia, sú bezpečné (oni podporili týchto predajcov pred a dostali provízie). To je unikátny v Oziway. Pozri Oziway, ktoré predkladatelia propagujú, ktoré produkty

 

Čo je program ochrany zákazníkov

Môžete si kúpiť akýkoľvek produkt alebo službu uvedené s Oziway, a zaplatiť priamo predávajúcemu pomocou bankového prevodu alebo inými prostriedkami. Avšak, ak by ste chceli platiť pomocou Oziway peňaženku pre tieto produkty, môžete tak urobiť, a v takýchto prípadoch, budeme uvoľniť peniaze predávajúcemu potom, čo sme si istí, že ste dostali produkt. Aj keď tovar bude dodaný predávajúcim výrobku, budeme musieť vedieť od vás, keď dostanete položku. Ak nám nepoviete o stave doručenia, predpokladáme, že ste ho dostali po 7 dňoch odhadovaného dodacích lehôt. Povedzte nám, či sa vyskytol problém s doručením.
Pre zvýšenie šance na pozitívne skúsenosti zákazníkov, tiež odporúčame predajcom, aby sa pripojili k nášmu overeného predajcu program. Pre predávajúceho, ktoré majú byť overené, je potrebné, aby nám poslať všetky formálne dokumenty a fotografie z továrne, aby preukázal, že sú spustené legitímne obchodné

 

Všetkých používateľov

Ako vyberať peniaze z vašej peňaženky Oziway

Ak chcete vyberať peniaze, musíte sa prihlásiť k svojmu účtu na Oziway a potom z promotéra menu, kliknite na Oziway peňaženka aplikácie
V aplikácii peňaženka kliknite na odstúpiť
Potom zadajte sumu, ktorú chcete vybrať, vyberte spôsob platby (bankový účet, PayPal, Wech alebo Western Union, revolut) a zadajte údaje o účte
Ak chcete odstúpiť na bankový účet, jeho dôležité číslo účtu je vo formáte IBAN (s 2 písmeno krajiny kód na začiatku čísla)
Ak si nie ste istí, ako vyplniť formulár na odstúpenie od zmluvy, kontaktujte nás pomocou funkcie chatu alebo modulu správ správcovi

 

Ako vyberať peniaze na iný bankový účet

Ak chcete získať výplatu na inú e-mailovú adresu (v PayPal), alebo iné mobilné číslo (v Wech), potom ten, ktorý je registrovaný u nás, potom na formulári žiadosti o výplatu môžete zadať tieto údaje do poľa komentáre. Vezmite prosím na vedomie, že tieto žiadosti o vyplatenie môže trvať dlhšie, pretože musíme overiť údaje

 

Ako dlho trvá, ako Oziway zaplatiť mi peniaze

Záleží na tom, ako sa má platba vykonať. S bankovým prevodom, to trvá od 3 do 5 dní. S PayPal by to malo trvať menej. S WeChat je tiež docela rýchly. Pred odoslaním žiadosti banke musíme overiť všetky platby. Majte na pamäti, že platby raz za mesiac robíme na konci kalendárneho mesiaca. Žiadosti o platbu by mali byť vykonané 7 dní pred koncom mesiaca, aby sme ich zasielali v danom mesiaci

 

Myslíte si, vziať dane z mojej žiadosti o výber

Nepotrebujeme žiadnu zmluvu s vami, aby ste zaplatili. Taktiež neznižujeme vašu výplatu na zaplatenie daní. Ak ste austrálsky bydliska potom budeme potrebovať tieto informácie od vás, vrátane vášho ABN (Austrálsky obchodné číslo) alebo TFN (DIČ číslo). Ak ste rezidentom akejkoľvek inej krajiny, potom budeme musieť vedieť. To všetko sa vykonáva počas prvej žiadosti o odstúpenie od zmluvy (musíme overiť vašu daňovú rezidencii-v ktorej krajine platíte dane). To nebude trvať dlhšie ako niekoľko dní. Budete musieť platiť dane vo vašej krajine a môžete použiť daňové správy na vašom Business Dashboard vyplniť svoje vlastné daňové formuláre. Nebudeme vám pomôžu tu

 

Koľko stojí získanie žiadosti o výber vyplatenej

Musíme vziať 5% z výplaty, to je administratívny poplatok. Musíme platiť za externú platobnú spoločnosť, ako napríklad Transferwise.com pre bankové prevody. Pre výplaty Western Union je cena 10%. Zakaždým, keď požiadate o výber a zvolíte spôsob platby, uvidíte náklady na prevádzku

Príklad:

column #1: Suma, ktorú požiadate o odstúpenie

column #2: Administratívny poplatok

column #3: Suma, ktorú dostanete

#1#2#3
100 USD5 USD95 USD

 

 

Stimulátory

Koľko môže promotér zarábať s Oziway

Záleží na dvoch veciach:

- Ako dobre si propagovať svoje webové stránky alebo položky
- Ako dobre vám rastú vaša organizácia

Ale z našich skúseností, cítime istotu, že predkladatelia, ktoré nasledujú naše kroky by mali zarobiť 50 USD mesačne alebo viac, len na malé maloobchodné transakcie. A potom sú tu veľké veľkoobchodné transakcie, ktoré stoja oveľa viac peňazí

V Oziway môžete dostávať aktívnu províziu a pasívnu províziu. Rastú vaša organizácia, pozvať ostatných, a keď počujete, že niekto potrebuje položku, ktorá je k dispozícii na Oziway, pozvať je kúpiť položku z vášho Oziway webovej stránky

Tým, že podporí vaše webové stránky a predmety zverejnené tam, budete zarábať aktívnu províziu z generované predaja. Tým, že rastie vaša organizácia (tak, že iní zarábajú aktívnu províziu), budete zarábať pasívne provízie

Rozvíjať svoju organizáciu tým, že vyzve ostatných, aby sa zaregistrovali z vašich webových stránok, a povedzte svojim priateľom vo vašej organizácii, aby rast ich organizácie tiež. To bude základom pre pasívne provízie pre vás a vašich priateľov

Tajomstvo úspechu v Oziway: rast vašej organizácie tým, že pozýva predkladateľov a zákazníkov

Ako môžem začať podporovať

Ak chcete začať podporovať, musíte sa najprv zaregistrovať v Oziway (jeho zadarmo), a potom je potrebné nastaviť svoje webové stránky zadarmo, ktoré budú obsahovať produkty a kategórie, ktoré ste zvolili pre propagáciu na internete. Keď sa niekto rozhodne urobiť nákup na vašich webových stránkach, nemusíte posielať ani predávať nič-predávajúci zakúpeného výrobku dodá výrobku a akonáhle obdržíme províziu od predávajúceho, obdržíte vašu časť Komisie (časť tejto provízie je tiež venovaná náborář, ktorý vás pozval na Oziway spoločenstva
Prečítajte si viac tu

 

Má to stáť čokoľvek, aby sa promotér na Oziway

Oziway je zadarmo pre predkladateľov. Byť súčasťou nášho usporiadateľa komunita nestojí nič. A nemusíte nič robiť. Môžete získať ďalšie peniaze tým, že podporí ponuky uvedené na Oziway. Ak niekto kúpi niečo z vašich webových stránok Oziway (tento produkt alebo služba je dodaný predávajúcim a dostaneme províziu od predávajúceho), potom dostanete veľkú časť tejto provízie. Osoba, ktorá vás pozvala na Oziway, bude tiež dostávať malú časť tejto Komisie, rovnako ako dostanete malú časť Komisie každého promotéra, ktorý ste pozvali do Oziway. Takže majte podporu a udržať pozvanie

 

Ako nastaviť moje webové stránky pre podporu

Keď sa zaregistrujete v Oziway, musíte najprv nastaviť svoj účet. Vyplňte svoje telefónne číslo, e-mailovú adresu, marketingové správy a vyberte si kategórie produktov, a tiež vyberte krajinu výberu (kde máte v úmysle propagovať obchod). Jeho najlepšie použiť rovnakú e-mailovú adresu, ktorú používate v PayPal, alebo mobilný telefón, ktorý používate v Wech (Čína), pretože to sú účty, ktoré budeme zarábať peniaze prevody. Obdržíte od nás svoje vlastné "internetové stránky" adresa plná výrobkov v rámci kategórií, ktoré ste si zvolili. Svoj profil môžete kedykoľvek zmeniť a vybrať si rôzne kategórie

Všetky produkty v rámci kategórií, ktoré ste si zvolili, sa automaticky pridajú do vášho obchodu. Ak ste nakonfigurovali obchod tak, aby zahŕňal celé kategórie položiek, ak sa do týchto kategórií pridajú nové položky, automaticky sa zobrazia vo vašom obchode. Ak ste vybrali konkrétne položky, ktoré sa majú zobraziť v obchode, nové položky sa nezobrazia automaticky

 

Ako môžem propagovať položky pridané konkrétnym predajcom

Nastavenie osobnej webovej stránky na funkciu konkrétnych predajcov produktov je jednoduché. Prečítajte si viac tu

 

Kto dodá produkty zákazníkovi

Predávajúci dodáva položky-Nebojte sa, vy promotér nemusíte posielať žiadne položky nikomu. Jediné, čo robíte, je propagovať svoje Oziway webové stránky. Je to predávajúci, ktorý posiela tovar, zbiera peniaze a vypláca províziu Oziway tak, že môžeme zaplatiť

 

Aktívna Komisia

Aktívna Komisia je to, čo si zarobíte, keď vaša propagácia priamo vedie k transakcii sa vykonáva. Povedal si niekto o svoje webové stránky Oziway a že osoba kúpila položku. Akonáhle obdržíme províziu od predávajúceho, platíme väčšinu z toho na vás. Vaša Komisia sa nazýva 1. úroveň provízie. Malá časť tejto Komisie zostane v Oziway a tiež budeme platiť promotéra, ktorý vás pozval na Oziway

 

Pasívna Komisia

Pasívne provízie je to, čo si zarobíte, keď pozvete priateľa, aby sa promotér v Oziway, a že priateľ podporuje svoje vlastné Oziway webové stránky alebo produkt, ktorý vedie k transakcii sa vykonáva. Priateľ povedal niekto o svojich internetových stránkach, a že niekto kúpil položku. Akonáhle obdržíme províziu od predávajúceho, platíme väčšinu provízie svojmu priateľovi, ale tiež dostanete malú časť provízie za pestovanie vašej organizácie. Vaša Komisia sa potom nazýva 2. úroveň provízie a vaši priatelia Komisia sa nazýva 1. úroveň provízie. Malá časť Komisie bude v Oziway

 

Urob si svoj organizácie International

V Oziway nie sú žiadne hranice. Aj keď to dáva väčší zmysel propagovať produkty vo vašej domovskej krajine svojim priateľom, môžete propagovať a prijímať promotéri po celom svete. A čím viac predkladateľov sú vo vašej organizácii, tým väčšia šanca, že budete mať príjem atraktívne pasívny príjem

 

Propagujte profesionálne na Oziway

Čas od času budeme mať špeciálne projekty s vysokým príjmom "Premium". Veľké transakcie na podporu. Budeme kontaktovať priamo tých predkladateľov, ktorí majú prehľad o dobrej organizácie rastu, aby im šancu pomôcť vo veľkej transakcii

 

Ako môžem vytvoriť vlastnú ponuku pre môjho zákazníka

Sprístupnili sme systém úvodzoviek, ktorý môžete použiť na posielanie individuálnych cenových ponúk svojim zákazníkom. To funguje len pre veľké, veľkoveľkoobchod produkty. Prečítajte si viactu

 

Ako dostanete províziu

Všetky provízie sú vypočítané z USD a potom sa vypláca na váš bankový účet alebo PayPal alebo Wech, revolut alebo dokonca Western Union vo vašej národnej mene

Po dokončení transakcie, ktoré ste povýšený (alebo priateľa, ktorý ste pozvaní na Oziway), suma provízie (aktívna alebo pasívna) sa pridá do vášho zostatku v aplikácii peňaženka Oziway. Ak chcete dostávať svoje peniaze, musíte urobiť žiadosť o výber z peňaženky Oziway. Povedzte nám, ak chcete, aby sme vám zaplatili bankový účet, alebo Wech, alebo PayPal alebo revolut účet alebo Western Union Office

 

Musia byť vyplnené všetky formuláre alebo dokumenty pred vyplatením

Požadujeme, aby bol vyplnený online formulár (daňový overovací formulár), aby sme vedeli, odkiaľ ste (v ktorej krajine platíte dane). Tento formulár je k dispozícii na vašej podnikovej tabuli. Tieto informácie odovzdávame na platobné služby Oziway (ako sú vymedzené v dohode) pre spracovanie platieb

 

 

Predajcovia

Má to stáť čokoľvek, aby sa predávajúci na Oziway

Pridávanie položiek do Oziway je zadarmo. Byť súčasťou nášho predajcu komunity nestojí nič, ak nebudeme predávať nič pre vás. Môžete zoznam všetkých vašich produktov, a ak nemáte nič predávať na Oziway, nebudete platiť nič. Jediné platby, ktoré budete povinný zaplatiť, sú provízie, ktoré vyhlasujete zaplatiť za predaj každého z vašich položiek. Povedzte nám, koľko môžete zaplatiť z predaja, ktorý robíme pre vás. Definujete percentuálnu úroveň provízií pri účtovaní položiek

 

Čo je overený predajca a ako sa stať overený

Overený predajca je predávajúci, ktorý bol overený Oziway ako bezpečný a dôveryhodný obchodný partner. Overené znamená, že ľudia budú veriť viac ako predávajúci. Akonáhle sa stanete overený predajca, dostanete overený predajca odznak na stránke položky. Ak sa chcete stať overený predajca, musíme vedieť, kto ste, budeme potrebovať vaše firemné dokumenty a prípadne dôkaz, že máte kanceláriu alebo továreň
Ak sa chcete stať overeným predajcom, kontaktujte nás, ak požiadate o ďalšie informácie z vašej obchodnej tabule. Pošleme vám Podrobnosti o tom, aké informácie je potrebné poskytnúť nám

 

Ako urobiť svoju položku k dispozícii v mnohých krajinách

Ak chcete, aby bola vaša položka k dispozícii v mnohých krajinách, musíte ju pridať ako globálnu ponuku. Globálna ponuka je položka, ktorá vám môže byť doručená zákazníkovi kdekoľvek na svete. To je zapísané na Oziway ako globálna ponuka a potom, asi po jednej hodine, že bude k dispozícii na všetkých stránkach Oziway, vo všetkých rôznych menách (vypočítané automaticky) a preložené automaticky do mnohých jazykov. Ak je tovar fyzický produkt, potom bude musieť byť odoslaný zákazníkovi v inej krajine, ste wil mať možnosť informovať zákazníka o dodatočné náklady na zásielku

 

Ako môžem získať platbu za položky, ktoré sa predávajú prostredníctvom online platby

Ak ste mali digitálny (stiahnuteľný) produkt a zákazník zaplatil za on-line, prejdite do aplikácie Peňaženka Oziway a kliknite na tlačidlo výberu. Zadajte údaje o účte a sumu, ktorú by ste chceli stiahnuť, a čakať na platbu. Platby sa vykonávajú raz mesačne

 

Keď pridáte položku, znamená to, že [dni potrebné na overenie] znamenajú

To znamená, že vy, predávajúci, potrebujú toľko dní na dokončenie transakcie. Musíte dostávať peniaze od zákazníka, a dodať položku

 

Pri pridávaní položky sa rozumie [približný čas doručenia]

To je, koľko času budete musieť predávajúci dodať tovar zákazníkovi, dodacia lehota bude približná, pretože záleží na tom, kde výrobok bude odoslaný. Tieto informácie sa zobrazia na stránke položka pre zákazníkov vidieť

 

Pri pridávaní položky je potrebné overiť moje produkty?

Ak ste overený predajca, položky sa neoverujú, stanú sa zverejnené ihneď po ich pridaní. Ak nie ste overený predajca, musia byť overené (na obrazovke), ktoré Oziway tímu, aby sa ubezpečil, že sú v súlade s podmienkami našej platformy

 

Pri pridávaní položky prečo Oziway Opýtajte sa ma na zadanie ceny v USD

Cena v USD musí byť použitá, ak je tovar k dispozícii na dodanie v mnohých krajinách, pretože z tejto ceny USD automaticky vypočítame všetky ostatné meny, pomocou denných aktualizácií od xe.com

 

Ako môžem pridať položky, ktoré môj Factory vývoz

Pridali sme možnosť zverejniť položky dostupné vo veľkoobchodnom množstve. Tie sú pridané bez špecifických cien, len cenové rozpätie. Môžete zaúčtovať minimálne množstvo objednávok a cenové rozpätie a potom, keď zákazník má záujem, môžete vyjednávať podmienky transakcie pomocou systému hlásení Oziway, ktorý má prekladovú funkciu, ktorá je užitočná, keď predávajúci a zákazník hovoria rôznymi jazykmi. Prečítajte si viac tu

 

Ako predávať výrobky

Ak chcete ponúkať produkt alebo službu, prejdite na stránku Oziway vo vašej krajine (alebo na globálnu stránku Oziway.com) a prihláste sa do svojho obchodného panelu. Tam nájdete možnosť [pridať položku]. Pridanie položky je zadarmo. To nestojí nič pridať položku do našej databázy. Všetko, čo potrebujete, je zadať% provízie, že budete platiť Oziway po vašej položky je povýšený a zákazník platí za to. Potrebujeme túto platbu, aby sme mohli uhradiť predkladateľom. Platíte iba% províziu, akonáhle dostanete platbu od zákazníka a doručiť tovar zákazníkovi

Zobraziť pôvodný text preložené automaticky

 

How do You get paid for physical products that you need to deliver

If you added the item with an offline payment, its easy – the Customer has to pay you directly by bank transfer, PayPal, WeChat, maybe Revolut, transfer within the Oziway Wallet or even by cash). You choose how to receive the money

 

How Do You know who to deliver physical products or services

Login to your Business Dashboard available on Oziway

There you will find a List of Pending Transactions – transactions that need to be fulfilled. When you open a transaction, you see all details, who bought what. You can start a conversation with the customer to make payment and delivery arrangements or discuss any other aspect of the transaction. Our Messages system automatically translates the conversation so even if the Customer talks in a different language, you will not have problems in communication

 

How Do You tell us that a transaction did not finalize, so that you don’t pay any Commission

Login to your Business Dashboard available on Oziway

There you will find a List of Pending Transactions – transactions that need to be accepted (OK) or rejected (FAIL). You have a number of days (Days needed to finalize the transaction) to verify that a transaction took place, therefore to Accept (OK) the transaction, or to Reject (FAIL). You reject the transaction if it did not finalize. You will not have to pay commission for rejected transactions

 

How do you pay the commission for the sale of physical products

Login to your Business Dashboard available on Oziway

There you will find a List of Transactions that need to be accepted (OK - delivered) or rejected (FAIL - not delivered). After you deliver the item and you complete the transaction (Customer paid, you delivered), you have 7 days to pay the commission to Oziway using one of the available payment methods. You will receive a tax receipt for marketing services after making the payment (please allow several working days for the tax receipt to be delivered to you)

Now in more detail, when you add items to Oziway, you enter how many days you need to finalize the transaction (including delivery). You set the status of each transaction, before the declared number of days has passed (if we receive no feedback, Oziway automatically sets the transaction to Success and you are required to pay the commission)

1 of 3 things now will happen:

- If the transaction was not finalized (Customer did not pay, no delivery took place), then set the status to Rejected (FAIL) and enter a description – what happened, why the transaction did not finalize. You will not be required to pay any commission
- If the transaction was set to Success (OK) automatically, but it did not actually take place (you forgot to reject the transaction), contact us and let us know what happened, using the contact form or chat. We will try to solve the problem
- If the transaction was finalized and its status set to Accepted (OK, automatically or by you), you have 7 days to make the payment (you will receive a business receipt for the payment). Please do not be late with the payment because after 7 days, if no payment is made, your products are automatically disabled

 

How do you get paid for downloadable products

When you add a Digital (Downloadable) product, you set a price in USD. Automatically this product will get published in all our country websites, and its price will be automatically converted to all currencies in those stores (Australian Dollar, Chinese Yuan, Euro etc). When a Customer pays, Your Balance will automatically be increased, you can then send a Withdrawal Request and we will pay to the account chosen by you. Please see above How we send the Payouts

 

Other information

How to become a partner of Oziway in your country

If you would like to be a Partner of Oziway in your country, please contact us (use to contact form). We are looking for Partner companies with established businesses and a solid reputation to help our Oziway users (Sellers, Promoters and Customers) in obtaining all necessary information related to their business on Oziway. We offer a solid business opportunity

 

Does Oziway Deduct Any Tax From Payouts

There are 2 kinds of taxes that are payable. An income tax as a Seller when you sell an item, and an Income tax for the Promoter when you earn a commission. As a Seller, you are obligated to issue a sales receipt to the Customer for your transaction, this has nothing to do with Oziway. As a Promoter, you are obligated to pay taxes on your earnings. In both cases you should pay taxes and other appropriate levies in your own country. We do not inform your country tax office about your earnings. This is your obligation. By using this service, you take the responsibility of reporting your own earnings to Your authorities. For this, we have made available a Tax Report feature for you to see all earnings and payouts for the year

 

 

Ako sa dostanete zaplatené za fyzikálne produkty, ktoré potrebujete dodať

Ak ste pridali položku s offline platbou, jej jednoduché-zákazník má zaplatiť priamo bankovým prevodom, PayPal, Wech, možno revolut, transfer do Oziway peňaženku alebo dokonca v hotovosti). Zvolíte, ako získať peniaze

 

Ako viete, kto dodať fyzikálne produkty alebo služby

Prihlásiť sa na váš Business Dashboard k dispozícii na Oziway

Nájdete tu zoznam čakajúcich transakcií – transakcie, ktoré je potrebné splniť. Keď otvoríte transakciu, uvidíte všetky podrobnosti, kto si kúpil čo. Môžete začať konverzáciu so zákazníkom, aby ste mohli uskutočňovať platobné a dodacie dojednania alebo diskutovať o akomkoľvek inom aspekte transakcie. Náš systém správ automaticky prekladá konverzáciu, takže aj keď sa zákazník rozhovory v inom jazyku, nebudete mať problémy v komunikácii

 

Ako sa nám povedať, že transakcia nebola dokončená, takže nemusíte platiť žiadne provízie

Prihlásiť sa na váš Business Dashboard k dispozícii na Oziway

Nájdete tu zoznam čakajúcich transakcií – transakcie, ktoré je potrebné prijať (OK) alebo odmietnuté (ZLYHAJÚ). Máte niekoľko dní (dní potrebných na dokončenie transakcie) overiť, že transakcia prebehla, preto akceptovať (OK) transakcie alebo odmietnuť (ZLYHAŤ). Odmietnete transakciu, ak nie dokončiť. Nebudete musieť zaplatiť províziu za zamietnuté transakcie

 

Ako platíte Komisii za predaj fyzických výrobkov

Prihlásiť sa na váš Business Dashboard k dispozícii na Oziway

Tam nájdete zoznam transakcií, ktoré musia byť prijaté (OK-dodané) alebo zamietnuté (FAIL-nedodáva). Po dodaní tovaru a dokončení transakcie (zákazník zaplatil, ste dodali), máte 7 dní na zaplatenie provízie Oziway pomocou jedného z dostupných spôsobov platby. Po vykonaní platby obdržíte daňový doklad na marketingové služby (prosím, povoľte niekoľko pracovných dní na doručenie daňového priznania)

Teraz podrobnejšie, keď pridáte položky Oziway, zadáte koľko dní musíte dokončiť transakciu (vrátane dodania). Nastavíte stav každej transakcie, pred deklarovaný počet dní uplynulo (Ak dostaneme žiadnu spätnú väzbu, Oziway automaticky nastaví transakciu na úspech a vy ste povinní zaplatiť províziu)

1 z 3 vecí sa teraz stane:

- If the transaction was not finalized (Customer did not pay, no delivery took place), then set the status to Rejected (FAIL) and enter a description – what happened, why the transaction did not finalize. You will not be required to pay any commission
- If the transaction was set to Success (OK) automatically, but it did not actually take place (you forgot to reject the transaction), contact us and let us know what happened, using the contact form or chat. We will try to solve the problem
- If the transaction was finalized and its status set to Accepted (OK, automatically or by you), you have 7 days to make the payment (you will receive a business receipt for the payment). Please do not be late with the payment because after 7 days, if no payment is made, your products are automatically disabled

 

Ako sa dostanete zaplatené za stiahnuteľné produkty

Keď pridáte digitálny (sťahovateľný) produkt, nastavíte cenu v USD. Automaticky tento produkt bude zverejnený vo všetkých našich webových stránkach krajiny, a jeho cena bude automaticky prevedený na všetky meny v týchto obchodoch (Austrálsky dolár, čínsky jüan, Euro atď). Keď zákazník zaplatí, váš zostatok sa automaticky zvýši, potom môžete zaslať žiadosť o výber a budeme platiť na účet, ktorý ste si zvolili. Pozrite si prosím vyššie, ako posielame výplaty

 

Ďalšie informácie

Ako sa stať partnerom Oziway vo vašej krajine

Ak by ste chceli byť partnerom Oziway vo vašej krajine, prosím, kontaktujte nás (použite na kontaktný formulár). Tešíme sa na partnerské spoločnosti so sídlom firmy a solídny povesť pomôcť našim Oziway užívateľov (predajcovia, promotéri a zákazníci) pri získavaní všetkých potrebných informácií týkajúcich sa ich podnikania na Oziway. Ponúkame solídny obchodnú príležitosť

 

Má Oziway odpočítať akúkoľvek daň z výplaty

K dispozícii sú 2 druhy daní, ktoré sú splatné. Daň z príjmu ako predávajúci pri predaji tovaru, a daň z príjmu pre promotéra, keď si zarobíte províziu. Ako predávajúci, ste povinní vydať predajné potvrdenie pre zákazníka pre vašu transakciu, to nemá nič do činenia s Oziway. Ako promotér ste povinní platiť dane z vášho zárobku. V obidvoch prípadoch by ste mali platiť dane a iné vhodné odvody vo vašej krajine. Nechceme informovať vašu krajinu daňový úrad o svoje zárobky. To je vaša povinnosť. Používaním tejto služby zodpovedáte za oznamovanie vlastných zárobkov vašim orgánom. Z tohto dôvodu sme k dispozícii funkciu daňového výkazu pre vás vidieť všetky zárobky a výplaty za rok

 

Zobraziť pôvodný text preložené automaticky

 

 

Chcete si prečítať ďalšie zaujímavé články o platforme Oziway?

Nižšie nájdete zaujímavé články o rôznych témach

- Ako začať podporovať: kliknite na odkaz tu

- Vytvorte webovú lokalitu skopírovaním šablóny:kliknite na odkaz tu

- Ako začať predávať: kliknite na odkaz tu

- Ako pridať produkt prostredníctvom e-mailu : kliknite na odkaz tu

- Zoznam všetkých krajín, kde Oziway má webové stránky: kliknite na odkaz tu

- Všeobecná sekcia Pomocníka: kliknite na odkaz tu

- Ako systém Oziway funguje: kliknite na odkaz tu

- Koľko peňazí môže byť zarobil: kliknite na odkaz tu

- Všeobecné FAQ (často kladené otázky): kliknite na odkaz tu

- Ako si vybrať konkrétneho predajcu ponuka: kliknite na odkaz tu

- Ako zverejniť veľkoobchodný produkt:kliknite na odkaz tu

- Ako vytvoriť vlastnú ponuku z veľkoobchodných produktov:kliknite na odkaz tu

- Zoznam všetkých kategórií (môžete použiť pri vysielaní produktov e-mailom:kliknite na odkaz tu

- Ako upraviť produkty na vašich webových stránkach (po tom, čo ste dostali predvolenú webovú stránku pri registrácii):kliknite na odkaz tu

- Ako pridať žiadosť, ak nenájdete to, čo ste hľadali:kliknite na odkaz tu

- Ako bezpečne dovážať z Číny: kliknite na odkaz tu

  Nakládky...